CliŽntenplanning

Altijd in contact met uw medewerkers

Met de module CliŽntenplanning van SP-EXPERT© heeft u online contact met uw medewerkers in het veld of in de buitendienst. Wordt op kantoor de planning bijgewerkt, dan beschikken uw medewerkers direct over de actuele gegevens. Uw medewerkers kunnen op hun beurt alle taken die ze uitvoeren online registreren. Ook kunnen ze belangrijke cliŽntgegevens opvragen. Alle goedgekeurde gegevens worden automatisch verwerkt in uw administratie. Met SP-EXPERT© CliŽntenplanning werkt u efficiŽnt en effectief. U automatiseert het complete proces van planning, registratie, communicatie en de koppeling met uw administratie.

CliŽnten: een ruim begrip

Ook al wordt niet in elke sectorgesproken over 'cliŽnten', de module CliŽntenplanning is breedinzetbaar. In de thuiszorg bijvoorbeeld is een 'cliŽnt' inderdaad eencliŽnt, maar bij een servicebedrijf gaat het om een klant, bij eenenergiebedrijf kan het om huishoudens gaan, bij een installatiebedrijfeen gebouw, bij een woningbouwvereniging een huurder. Voor SP-EXPERT© CliŽntenplanning zijn het allemaal 'cliŽnten'

Hoe werkt het in de praktijk?

CliŽntenplanning bestaat uit twee onderdelen. Een module op de PC en een module op het mobiele toestel van de medewerker. Deze beide modules staan continu met elkaar in contact via een mobiele internetverbinding. De medewerkers op kantoor hebben dus inzicht in de taken die de ambulante medewerker op elk moment verricht. De medewerker in het veld kan snel en eenvoudig rapporteren over de verrichte werkzaamheden. Bovendien beschikt hij of zij over alle actuele gegevens die nodig zijn om de cliŽnten op een professionele manier van dienst te zijn.

Voor de dagelijkse operationele planning een laagdrempelig en praktisch instrument.

Voordelen voor uw medewerkers

  • Actuele planning.
  • Cliëntgegevens onder handbereik.
  • Eenvoudige rapportage en registratie.
  • Systeem is 24 uur per dag beschikbaar.
  • Gemakkelijk en gebruikersvriendelijk.
  • Route optimalisatie.

Voordelen voor de organisatie

  • Kwaliteit van de dienstverlening verbetert.
  • Kosten worden verlaagd.
  • Productiviteit stijgt.
  • Aansturen wordt gemakkelijker.
  • Administratief proces wordt vereenvoudigd.

Recente case

Zo hielpen wij Tactus Verslavingszorg

Het planningsvraagstuk centraal.

Heeft u vragen?

Wij helpen u graag. Bij vragen kunt u telefonisch contact opnemen via:

030 692 71 63